niedziela, 22 stycznia 2012

Prolog

Szłam boso po chodniku, o czwartej nad ranem. W jednej ręce niosłam szpilki, a drugą trzymałam dłoń mojego chłopaka. Jak zwykle wracaliśmy roześmiani i upici z imprezy.
- Zaczyna kropić. – zauważył mój towarzysz.
- I co z tego? Lubię deszcz.
Puściłam jego rękę i wbiegłam na ulicę.
- Co ty wyrabiasz?!
- Spokojnie. – śmiałam się. – Nic tędy nie jeździ o tej porze.
Zaczęłam obracać się na środku drogi, czując krople deszczu na swojej twarzy. „Co za wspaniałe uczucie”, pomyślałam.
- Julie, uważaj! – usłyszałam nagle krzyk Louis’a.
Ostatnie co pamiętam to uderzenie, huk i straszny ból. Potem ujrzałam jasne światło...

***

Podszedłem bliżej i położyłem wieniec na jej grobie. Ciągle nie docierało do mnie, że odeszła… Dlaczego ona? Dlaczego nie ja? Życie jest takie niesprawiedliwe… Przeżegnałem się i zacząłem odmawiać za nią modlitwę.

***

Wake me up
Wake me up inside
Call my name and save me from the dark
Bid my blood to run
Before I come undone
Save me from the nothing I’ve become
Breathe into me and make me real
Bring me to life

__________________________________________________________________________

Nie wyszedł mi ten prolog ;/ Myślałam, że będzie lepszy. No ale nic, ocenę pozostawiam Wam. A i wiem, że teraz jest ponuro, ale nie martwcie się, w rozdziale pierwszym będzie lepiej ;) Wynika to również z tego, że główna bohaterka jest bardzo pozytywną postacią ;D
Mam kontynuować opowiadanie? Jeśli Wam się spodoba to kontynuuję, więc piszcie czy mam Was informować jak coś.
Całusy,
Olga

34 komentarze:

  1. Kiedy dodasz rozdział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niedosyt . XD
    Czekam na 1 rozdział. <3
    @simplyroxyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Prologi sprawiają najwięcej trudności.. Nie martw się jest ciekawy. Ukazuje ból Louiusa. Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tylko jedno ale: czemu taki, kurcz, krótki? <3 czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  5. płacze? JEZU !
    pisz już rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na pierwszy rozdział. : )
    I prolog nie wyszedł tak źle, jest krótki, ale jest w nim wszystko co powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu takie krótkie ? :( możesz mnie informować ? :D (@imnewmartha_)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie, że wyszedł! zajebisty jest <3 tylko szkoda, że krótki :( czekam na next ;d buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest wcale zły :) Ale mam nadzieje że nie będzie ciągle tak ''ponuro'' bo czuje sie jak w jakims horrorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju pisz już bo zaczyna się ciekawie :>
    czekam na rozdział ♥
    @Pauljnaa

    OdpowiedzUsuń
  11. No pewnie kontynuuj, prolog wyszedł świetny <333

    OdpowiedzUsuń
  12. ;O boże.. chcę więcej ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. No co ty...prolog wyszedł ci świetny. Więcej wiary w siebie ;p Już nie moge doczekać się pierwszego rozdziału ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. aww :3
    chcę nexta! :D

    Irma.
    [cinco-de-los-grandes]

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG. Ale zeby od razu człowieka w takiego doła wprowadzac ? :( Ale PISZ TO DALEJ.!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszedł, wyszedł :))
    Pisz dalej ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. jest świetny, przecież wiesz. ;D
    Czekam na pierwszy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie bądź taka skromna :-D wyszedł ci fantastycznie , wiesz nie obraziłabym się gdybyś dodała 1 rozdział :-D @wowlovely69

    OdpowiedzUsuń
  19. tak! jak najbardziej kontynuuj! ;D świetny jest ten prolog ^^
    @Kramel97

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko. Głęboki wdech. Byleby się tylko nie popłakać *,* Dramatyczny prolog, ale czekam na kolejne rozdziały <3 Intrygująco :) [help-me-see]

    OdpowiedzUsuń
  21. prolog bardzo zachęcający - jak z prawdziwej książki ^^
    opowidanie będzie super ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny prolog! teraz pozostaje mi czekać na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. powiem Ci, ze mnie zaciekawiłaś tym prologiem, czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o, a cóż to, nowe opowiadanie?
    hm, z tego co przeczytałam może wyjść nawet fajne (:
    tylko żeby przez cały czas nie było smętnie ;p
    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na ciąg dalszy!!!

    Pozdrawiam,
    @Kinga1D

    OdpowiedzUsuń
  26. Łoo kurcze, ale walnęłaś humorek ! o.o Zaczyna się dramat, potem zmieni się w komedie, a skończy się romansem ? xx Fajnie by było, hahaha xdd Szalejesz, szalejesz ! :D Ale nie zaniedbaj TYTAW ! <3 Plooose ! Bo ja wczułąm się w tamtą situation ! :D A ten prolog mi się bardzo podoba i nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału ! :D Skoro bohaterka jest pozytywną osobą, czyli pewnie zakręconą, czyli pewnie nie będzie nuuudno ! :DD Hyhyhy i ja takie coś lubić ... Mmm i to bardzo xdd hahahhaha Ej, no szkoda, że więcej nie będzie o tej Julie, ale przynajmniej interesująco się zaczyna !!! xd I Louis będzie wolny ... mrauuu <3 Coś tak myślę, że ta główna bohaterka będzie zachowaniem przypominać Julie, dlatego też przyciągnie uwage Lou :D Albo i nie xdd Z resztą, po co sie kompromintować i zgadywać ? Wystarczy poczekać ! Xdd Ale mam nadzieje, że nie długo, bo ja chce już zatopić się w pierwszym rozdziale !!!!!!!!!!!!! :D Buahhahahaa, ale ci spamuje PROLOG swoim komentarzem bez sensu, ale ludziska, uczyć sie TAKIEJ DŁUGOŚĆI minimalnie komentarze powinny być dla Olgii ! Ooo i koniecznie musicie przeczytać TYTAW ! <3 KOCHAM TO ! <3 I pamiętajcie, ROSE to oszustka, a NIALL I AMANDA to forever together ! <3 :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie to śliczne ;*** Już się nie mogę doczekać rodziału 1 <333 Mam nadzieję, że będzie równie zaje jak prolog ;]
    Pozdrawiam. xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. Bożeee, Cudoo..Pisz, pisz i to jak Najszybcieej.! Bo mnie ciekawość zżeraa.!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawaj rozdział <3

    Dzisiaj przeczytałam w ciągu godziny tamtego Tw bloga.. też świetny..

    Tu pojawia się Lou taj jakby w roli głównej więc jeszcze lepiej !!!

    Louis <333333 ; **

    OdpowiedzUsuń
  30. chujowy!masz rację żabciu:*

    OdpowiedzUsuń