poniedziałek, 19 marca 2012

Ważne info #2

Uwaga, uwaga! :D
Blog "ruszy" już niedługo!

Mam nadzieję, że są osoby, które się z tego cieszą ;)
Moje pierwsze opowiadanie (I'll take you to another world) powoli dobiega końca, tak więc już nie długo skupię się całkowicie na tym blogu :) Napisałam dziś sporą część 6 rozdziału i niebawem powinien się on tu pojawić. Oczywiście poinformuję na twitterze i gg, ale jeśli nie mam do Was kontaktu, a jesteście ciekawi to sprawdzajcie co jakiś czas, gdyż prawdopodobnie blog "ruszy" jeszcze w tym miesiącu.
W razie jakichkolwiek pytań piszcie na twitterze, gg lub w komentarzach ;)
Całusy,
Olga

9 komentarzy:

  1. yeeeeeeeeeey!!!!!!!!!! HURA!!!!!!!!! ^^ yey yey yey yey!! <33 ale extra! KOCHAM TO OPOWIADANIE I JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!! ;D czekam.. <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Bardzo się cieszę! Czy mogłabyś mnie informować na twitterze? Z góry dzięki!
    @YooungFoorever

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentuję, żeby nie było ^ ^
    I ja Ci kuźwa dam dobiega do końca! Nie ma tak Kochana! ; *
    Pisz szybko, bo ciekawa jestem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak..♥
    O nie jak to tamto dobiega końca.? Nie nie nie, no ale nic nie trwa wiecznie..xd :D
    Chciałabym abyś poinformowała mnie jak już będzie rozdział, więc napiszę na gg. ok.? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo, w końcu . ;D Taak się cieszę ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No Nareszcie Wracasz Z Tym Blogiem . :D:D

    Jak To Dobiega Końca .? :C
    Nie Możesz Nam Tego Zrobić .! ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. oh, yeah! :D ale się cieeeesze ! bardzo proszę, informuj mnie na tt @gabryskaa_w :) już się nie mogę doczekać tego odcinka .xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie chcę końca ! :D

    i co ja teraz będę czytać ?!

    http://our-love-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://iwant1direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń