poniedziałek, 14 maja 2012

Info


Hej :)
Chciałam Was zachęcić do zajrzenia na bloga Wymarzony świat z One Direction. Regularnie będzie tam prowadzony konkurs "Blog miesiąca", który ma na celu rozsławienie jednych z najlepszych opowiadań o One Direction w sieci. Żeby strona miała powodzenie, najpierw trzeba ją samą rozsławić. Dlatego dodaję tego posta, by pomóc autorkom :)
Mam nadzieję, że zajrzycie na bloga i pomożecie w jego działalności, poprzez zgłaszanie swoich lub czyichś blogów do eliminacji :)
Więcej info pod podanym linkiem.
Całusy,
Olga

4 komentarze:

  1. Wejdę na 100%. Zgłosiłabym swojego bloga ,ale przy twoich nie mam szans :)
    Ps. wiem ,że może cię to troszkę wkurzyć ,że wykorzystuję twojego bloga na reklamę mojego ,więc z góry przepraszam :D

    Mam nadzieję ,że wejdziesz:http://one-story-one-direction.blogspot.com/

    Jeszcze raz przepraszam cię za tą reklamę ,a co do bloga to czekam na epilog i nowe wpisy na blogu o Zayn'ie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś się, nie krępuj się :)
      Jeśli chodzi o reklamowanie się na moim blogu to jedyne, czego nie znoszę to pisanie 'rozdział świetny, kocham Twojego bloga itp.", a na innych blogach widzę identyczne komentarze, co do przecinka. Nie znoszę takiego spamu. Ale jeśli naprawdę czytacie mojego bloga to nie mam nic przeciwko :) Sama nie mam jak czytać każdego bloga, gdyż po prostu brakuje mi czasu. Ale może dzięki reklamie w komentarzu, jakaś moja czytelniczka zajrzy na Waszego bloga :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Bardzo, ale to bardzo dziękujemy! To miłe z Twojej strony (: Mam nadzieję, że uda nam się rozkręcić tego bloga(:
    Pozdrawiam,
    dream world.

    OdpowiedzUsuń